9/11 a NWO

Únosci




Zeptám se: Může někdo jen tak sednout za kokpit komerčního letadla a narazit s ním do budovy?Klade se totiž otázka, do jaké míry se teroristé mohli naučit ovládat tak komplikované řízení jaké mají stroje použité při útocích. Většina leteckých expertů se shoduje na tom, že s množstvím hodin strávených v pilotních kurzech a na trenažérech by teroristé museli být naprosto výjimečně talentovaní na pilotování, aby dokázali letadla tak přesně ovládat. Kolegové pilotů unesených letadel tvrdí, že ti určitě letadla neřídili, protože s vědomím neodvratné smrti by letadla navedli třeba do řeky nebo někam jinam, kde by nedošlo ke škodám na lidských životech.Bývalý německý náměstek ministra obrany Von Buelow se ve svém rozhovoru pro Tagesspiel také zmínil o hypotéze, že letadla použitá při útocích mohla být řízena na dálku. Taková technologie skutečně existuje - v článku z Guardianu se píše, že podobný systém se používá k dálkovému ovládání vojenských letounů. Jedná se od systém "Global Hawk" detailně popsaný na stránkách australského ministerstva obrany. Byl dokonce již v říjnu 2001 zapojený do vojenských operací v Afganistánu (zdroj - Jane’s Aerospace). Monitorování dráhy letounu se provádí prostřednictvím jiného letadla nebo ze země.Jak by to asi udělali?Pasažéři volali z letadel,jak bylo uneseno 5 muži s noži,kteří ovládli kokpit.Pravdou je,že řízení na dálku je jedním z možných řešení.Ale musíme brát v úvahu,že pro nás se to zdá nereálné.Nikdo z nás totiž netuší,jak jsou dneska technicky rozvinuty tajné služby nebo armáda...



Právě s tím Mohamedem Attou to není zas tak jednoduché.Podle FBI byl Atta 10.9.na benzínové pumpě.Na pásce je jako den uvedeno pondělí,což 10.září bylo.Pod fotografií je napsáno,že to bylo natočeno 10.listopadu 2001.Ovšem v ten den nebylo pondělí.Takže někdo si s touhle fotografií musel pohrát.Slovy-je to fake.Ovšem na stránkách FBI stejná fotografie,ale je tam datum 10.9.2001.Ovšem v procesu s Mousaousim byla ukázána jako důkaz fotografie s datem,které je 10.11.2001.Na kameře je to Měsíc-Den nikoliv Den-Měsíc.Ptám se tedy-je tohle důkaz toho,že tam Atta byl 10.9.?
Další otázkou je,zda byl Atta vůbec na palubě Letu 11.Vyšetřovací komise došla k tomu,že Atta letadlo pilotoval sám.Já nevím,co je na tom pravdy,na internetu se o Attovi píší různé věci.Atta prý podle záznamu z letecké školy nebyl připuštěn k jednomotorové Cessně.Jako pilot na tom byl jako Hani Hanjour.Ať už to bylo jakkoliv nemohl to zvládnout s takovou precizností,jak ukazovaly oficiální letové dráhy.
Pokud byl Atta na palubě Letu 11,tak ho zajisté musela zachytit kamera na letišti v Bostonu.Záběr z letiště v Bostonu jsme neviděli a BBC tvrdila,že Attu nezaznamenala ani jedna z odbavovacích procedur....
Atta poslední noc tráví s Abdulaziem Al-Omarim v Portlandu.Oba dva dělají naprosto běžné věci.Natankují,nakoupí ve Wal-Martu,zajdou na večeři.FBI zná každý Attův krok,ale neví,co Atta dělal v Portlandu.Brzo ráno 11.září nastoupí na letadlo,které letí z Portlandu do Bostonu.To letadlo přistane jen pár minut před odletem Letu 11.Tím Atta riskoval,protože kdyby letadlo z Portlandu mělo zpoždění,tak Let 11 jim uletí.Spekuluje se,že Atta chtěl tento let spojit s Letem 11 a někde jsem dokonce četl,že také si to mohl al-Omari rozmyslet a  Atta ho nějakým způsobem v letadle přesvědčil.Tohle mi příjde jako pravděpodobnější,protože Atta by si takovou chybu jako spojit let z Portlandu s Letem 11 nedovolil.V Portlandu Attu zachytila bezpečnostní kamera.Ovšem v Bostonu záznam z kamery nebyl zvěřejněn.
Atta byl tak rafinovaný terorista,že po sobě zanechal až moc podezřele stop.Nechal 2 zavazadla na letišti.Spěchal tak,že si je nestihl vzít.V zavazadle měl svou poslední vůli.Proč by si ji bral do letadla,které shoří?Tahle závěť byla některými experty zpochybněna.
Při pilotování Let 11 ovšem ohlásil pasažérům ať jsou v klidu,až na to,že 2 hlášení pasažérům poslal do vysílaček ostatních letadel a do vysílaček na dispečink.Navíc jeho otec tvrdí,že Atta mu 12.září volal.V roce 2006 byla uveřejněno jeho přiznání a poslední vůle spolu se Ziadem Jarrahem,Atta se tam smál jak nikdy.Jeho přátelé v Německu říkají,že Atta a al-Shehhi se nikdy nesmáli.Když se jich zeptali proč se nesmějí al-Shehhi odpověděl tohle:"Protože v Palestině umírají lidé." Přiznání vyvrátil i Attův otec,který tvrdí,že tohle není jeho syn.Tak si fotografie porovnáme.


 Druhá a čtvrtá fotografie zleva je z procesu s Moussaousim,uplně vlevo fotografie FBI.Fotografie,na které se směje je z jeho přiznání.Troufám si i říct,že muž vpravo není Atta-má malé uši.Malé nepatrné rozdíly mezi těmito fotgrafiemu jsou v očích.Když se podíváte Attovi do očí,uvidíte takový pohled vraha,který na žádné další fotografii nevidíte.Vražedný pohled nic neznamená,takže buď jde o dokonalého dvojníka nebo je to jedna a ta stejná osoba.
Podobná záhada jako s Attou je se Ziadem Jarrahem.Prakticky kromě jeho pasu v troskách Letu 93 neexistuje žádný jiný důkaz toho,že byl Jarrah na palubě Letu 93.Krom toho na wikipedii jsem se dočetl:"Mezi lety 1995 a 1996, zatímco Ziad bydlel se svou rodinou v Libanonu (podle jeho rodiny)někdo se stejným jménem si pronajal byt v Brooklynu v New Yorku. Služka tvrdila,že to byl stejný Jarrah jako ten na fotografiích FBI."


Tahle fotografie byla zveřejněna FBI.Fotografii Ziada Jarraha můžete vidět na obrázku uprostřed.Otázka tedy zní:Kdo je člověk na fotografii FBI?


Vlevo je jeho footgrafie ze studentského víza v Německu a vpravo fotografie z pasu.Je tento člověk podobný muži uprostřed?Ani omylem.Kdybyste došli na letiště koupit si letenku a ukázali pas a byla tam jiná footgrafie co by se stalo?
Když si vezmeme fakta,tak nám nebyla ukázána ani jedna fotografie z letištních kamer v Newarku.Jak máme vědět,který Ziad Jarrah to skutečně byl?K útoku se přiznal"pravý"zarostlý Jarrah.To ale nic neznamená,protože "pravý"Jarrah se neohlásil živý.Dá se říct,že Ziad Jarrah měl dvojníka.A dokud nebudeme vědět,který Jarrah to byl,tak si budeme myslet,že Jarrah žije.
Další únosce Letu 93 Ahmed al-Haznawi tak trochu nepodobná oroginálu.I jeho bratr tvrdí,že to není on.Posuďte sami.




Nevím co je pravdy na identitě Majeda Moqeda.Nikde jsem nenašel zmínku o tom,odkud pochází Moqedova fotografie vpravo.



To stejné i s Khalidem al-Mihdharem....



Hani Hanjour je asi největší záhada celé akce.Sám měl problémy s pilotováním malé Cessny.Pilot stíhačky, která sledovala Let 77 byl překvapen tím,jakým způsobem se letadlo pohybovalo.Tak precizní pilotování prý nikdy neviděl...



Měl Hanjour falešnou identitu?Muž na fotografii FBI má oproti "pravému"Hanjourovi jiné vlasy,obočí,nos a vyšší krk.
Ačkloliv se to zdá neuvěřitelné,několik únosců z 11.září stále žije.I když ve většině případů to ambasáda potvrdila,těmto lidem nikdy nebylo prokázáno spojení s Al-Kájdou,protože ve skutečnosti se jednalo o ukradené identity....

Saeed Al-Ghamdi   
Ukradená identita
Ahmed al-Namih     Ukradená identita
Abdulaziz al-Omari Jména,národnost,data narození se shodují,jediné co se neshoduje je tvář.Ten žijící al-Omari tvrdí,že svůj pas ztratil při svým studiích v Denveru a dělá inženýra Saudského Telecomu.Takže je velmi pravděpodobné,že jde o falešnou identitu únosce.
Wail a Waleed al-Shehri
V dokumentu Loose Change byli označeni  za živé.Ovšem mylně.Na stránkách wikipedie stojí:Podle BBC v roce 2001 byli Waleed a Wail mylně označeni za živé.Podle Saudsko-arabského novináře byli synové Ahmeda Alshehriho, staršího saudského diplomata sídlícího v Bombaji.16.září 2001 odmítl,že by byl synem těchto dvou únosců.Wail tvrdil,že navštěvoval školu v Daytona Beach, Florida – ale jako únosce byl chybně označen. Saudská Arábie potvrdila jeho verzi, a usoudila,že mu byla ukradena identita. Muhammad Ali Al-Shihri, pravý otec únosců řekl Arab News,že o svých synech neslyšel od září 2001. 25.srpna 2002 reportér NBC  John Hockenberry cestoval do Asiru, kde mluvil s jejich třetím bratrem, Salahem, který potvrdil,že jsou mrtví.Pak se zjistilo,že pilot z Casablanky se jmenuje Walid al-Shri (ne Waleed M. al-Shehri)
Mohand al-Shehri
Je živý a zdravý a s útoky nemá nic společného.

Saleem al-Hazmi
Ztratil svůj pas v Káhiře.S útoky nemá nic společného.

Khalid al-Mihdhar
  Podle dokumentu Loose Change žije.Podle úřadů není jisté,zda žije.I kdyby žil,tak má důvod se skrývat,byl totiž hledanaým teoristou v několika zemích.
Ahmed al-Nami,Ahmed al-Ghamdi a Saeed al-Ghamdi měli uvedeno ve svých dokladech jako bydliště leteckou základnu námořnictva Pensacola na Floridě.Mohammed Atta údajně promoval na škole US International Office,na letecké základně Maxwell v Alabamě.Na základě svobodného přístupu k informacím,kapitán Jason Taylor potvrdil,že Mohamed Atta se účastnil výcviku mezi lety 1998 a 1999, ale nebyl schopen potvrdit, že to byla ta samá osoba.Abdulaziz al-Omari byl cvičen na na letecké základně Brooks,v San Antoniu v Texasu.Saeed al-Ghamdi a další, navštěvovali armádní Jazykový Institut v Monterey v Californii, což potvrdil podplukovník Steve Butler, vicekancléř pro záležitosti týkajících se studentů.To by možná i odpovídalo několika tvrzení,že pili a užívali si striptértek,protože tohle mají ve zvyku i vojáci...
Ptám se tedy: Kdo ty letadla unesl?

Ještě zajímavější je,žeNawaf al-Hazmi a Khalid al-Mihdhar sdíleli pokoj s informátorem FBI.Ten informátor to potvrdil a řekl,že u nich nezaznamenal nic podezřelého.

Daleko zajímavější věcí je,co únosci dělali během pobytu v USA.Atta a Marwan al-Shehhi(v jeho profilu na globalsecurity.org je napsáno,že se vyhýbal barům a restauracím,kde podávali a používali alkohol)údajně skoro celý týden před 11.zářím navštěvovali jeden bar,kde pili a užívali si striptérek.Striptérky si údajně stěžovaly na nízké spropitné arabských hostů.Jeden den prý se opili a odmítli zaplatit.Nakonec jeden z nich vstal a řekl:"Já to tedy zaplatím,jsem profesionální pilot".Majed Moqed byl zase několikrát v půjčovně pro filmy pro dospělé,Satam al-Suqami si objednal na pokoj prostitutku,ale pak to odvolal,protože na to neměl peníze,Hamza al-Ghamdi so objednal na pokoj porno a nakonec několik únosců během pobytu v USA navštívilo Las Vegas,kde hráli na automatech a užívali si tančících striptérek.V USA byli,aby se adaptovali.Nejspíš se asi adaptovali až moc...

I když to nikdo nedokázal potvrdit,Ahmed al-Nami,Ahmed al-Ghamdi a Saeed al-Ghamdi měli uvedeno ve svých dokladech jako bydliště leteckou základnu námořnictva Pensacola na Floridě.Mohammed Atta údajně promoval na škole US International Office,na letecké základně Maxwell v Alabamě.Na základě svobodného přístupu k informacím,kapitán Jason Taylor potvrdil,že Mohamed Atta se účastnil výcviku mezi lety 1998 a 1999, ale nebyl schopen potvrdit, že to byla ta samá osoba.Abdulaziz al-Omari byl cvičen na na letecké základně Brooks,v San Antoniu v Texasu.Saeed al-Ghamdi a další, navštěvovali armádní Jazykový Institut v Monterey v Californii, což potvrdil podplukovník Steve Butler, vicekancléř pro záležitosti týkajících se studentů.Ovšem vyšetřování bylo na tohle téma zrušena,protože nejspíš nešlo o ty stejné lidi...

Ptám se tedy : Opravdu za tím stála Al-Kájda? Je totiž taky možné,že šlo o agenty ISI-pákistánské tajné služby.I když vyšetřovací komise a FBI došla k závěru,že původ peněz poslaných únoscům nešel vystopovat,přesto se objevila zpráva,že Mohamedu Attovi bylo posláno 100 000 dolarů od finančníka Al-Kájdy Omara Saeeda Sheikha.Ten Omar Said Sheikh vystudoval školy v anglii a podezřelý z vraždy novináře Daniela Pearla,který pátral po spojení ISI s Al-kájdou.Novináře unesli,natočili video a pak zavraždili.Po jeho zatčení přiznal,že spolupracuje s ISI a byl propuštěn.Těch 100 000 Mohamedu Attovi údajně poslal na rozkaz generála Mahmuda Ahméda,tehdy šéfem ISI.Po zveřejnění této zprávy Ahméd odstoupil z funkce (někde píšou,že ho propustili z důvodu reorganizace).Vyšetřovací komise financování únosců bere jako málo důležité.Peníze prý přišli v malých částkách a o těch 100 000 dolarech nic neví.Byly také zprávy,že genrál Ahméd byl 11.září na návštěvě v Bílém domě a v USA byl 3 dny a Pakistán je také přítelem ve válce proti terorismu....